Bestellingen & Verzending

Dat is afhankelijk van het product. Wij bieden meerdere levertijden aan. De levertijd op de productpagina is leidend.

Door rechtsboven op het silhouetje te klikken kom je bij het portaal uit dat je verder helpt met het creëren van een account.

Wanneer je rechtsboven op het silhouetje klikt, kan je vervolgens je adres wijzigen. Hier kan je je adres gegevens voor zowel facturatie als bezorging wijzigen.

Na de bestelling zal je zodra je bestelling verzonden is, een 'track & trace' email ontvangen. Via deze mail krijg je inzage over de verzending

Uiteraard. Onder geen enkele voorwaarden delen wij persoonsgegevens met derden.

Wij vermelden de btw op de factuur. Wij hanteren de belastingregels conform de richtlijnen van de Belastingdienst. Aangezien wij (merendeels) tweedehands producten verkopen, hanteren wij 0% btw over onze Apple devices (margegoederen). De accessoires zijn inclusief 21% btw, tenzij anders vermeld.

Via de webshop kan je automatisch de verzending binnen Europa regelen. Voor verzendingen buiten Europa, kan je contact opnemen via csen@iapples.nl. Voor verzending buiten Europa worden kosten in rekening gebracht afhankelijk van het desbetreffende land.

Retour & Ruilen

Retourneren is binnen 28 dagen mogelijk, mits het product in dezelfde staat en in dezelfde verpakking terug komt.

Vervelend! Gelieve contact op te nemen via onze chat of via csen@iapples.nl.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelieve een retour aanmelden via: klik hier

Je kunt hier je retour aanmelden.

Neem zo snel mogelijk contact op via de chat of csen@iapples.nl.

Als je het op tijd aangeeft dan kan je je bestelling nog aanpassen of annuleren. Dit is afhankelijk van of het product / de producten al verstuurd zijn. Neem hiervoor contact op via de chat of csen@iapples.nl.

Helaas is back-order (nog) geen optie. Je kunt wel aangeven naar welk product je op zoek bent zodat wij daarvan op de hoogte zijn. U geeft dit aan via een mail naar csen@iapples.nl.

Facturen, reparaties & Trade-ins

Je kunt je factuur vinden in je account door in te loggen met het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt geplaatst. Heb je geen wachtwoord aangemaakt? Doe dan een wachtwoord reset. Daarna vind je je factuur in je account: klik hier

Je kunt een reparatie aanmelden via deze link: klik hier

Na ontvangst wordt je apparaat vakkundig geïnspecteerd en vindt de uitbetaling plaats binnen 2-5 werkdagen.

Bekijk hier op de Apple website hoe je de iCloud uitschakelt. Zorg ervoor dat je iCloud zo snel mogelijk uitschakelt om vertraging in de verwerking te voorkomen.

Controleer of een herzien aanbod in je spamfolder is beland. Log in via deze link om de status van je trade-in direct te bekijken: klik hier

Meld je trade-in aan via deze link hier, stuur het apparaat naar ons op, en wij inspecteren het binnen enkele dagen. Daarna ontvang je een aanbod en, na goedkeuring, de uitbetaling.

Ja, je kunt een product binnen de retourtermijn retourneren via deze link .